گروه صنعتی سالید

دستگاه حکاکی لیزری فلزات فایبر

دستگاه حکاکی لیزری فلزات فایبر یکی از دستگاههایی می باشد که در شرکت سالید مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های این دستگاه سرعت بالا ، کیفیت بالای محصولات حکاکی شده و حکاکی ظریف فلزات می باشد و واضح است که حکاکی لیزری فلزات با این دستگاه  باعث بهبود راندمان کار ، تسریع در تحویل سفارش به مشتری و در نهایت رضایت مندی را به دنبال خواهد داشت. با این مقدمه قصد داریم ویژگی دستگاه لیزر فایبر که در شرکت سالید برای حکاکی لیزری فلزات مورد استفاده قرار می گیرد را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی دستگاه حکاکی لیزری فلزات فایبر

دستگاه حکاکی لیزری فلزات فایبر در صنایع مختلفی مانند طلا سازی، ساخت قطعات الکترونیکی، ساخت  قطعات خودرو، صنایع الکترونیک و کامپیوتر ، بسته بندی مواد غذایی و حکاکی ظروف و … کاربرد دارد. علاوه بر استفاده در حکاکی فلزات این دستگاه قابلیت حکاکی غیر فلزات مانند پلاستیک ها و آلیاژ ها را داراست. دستگاه حکاکی لیزری فلزات فایبر به دلیل دقت در کار و ظرافت کار قابلیت حکاکی روی فلزاتی مانند طلا و نقره را تا ۱ میلیمتر را داراست.

ویژگی های دستگاه حکاکی لیزری فلزات فایبر به طور خلاصه عبارتند:

  • سرعت و دقت بالا
  • هزینه استهلاک کم
  • صرفه جویی در هزینه به علت مصرف کم برق (حدود ۵۰۰ وات)
  • استفاده آسان توسط اپراتور به دلیل کار با پدال و همچنین ساختاری یکپارچه به همراه سیستم فوکاس دستی
  • مجهز به دستگاههای خنک کننده
  • کوچک بودن سایز و قالب استفاده در همه ی محیط ها
  • با ۲۰ لایه رنگ بندی امکان حکاکی رنگی روی فلزات را داراست.

دستگاه حکاکی لیزری فلزات فایبر در شرکت سالید برای حکاکی روی انواع فلزات و آلیاژها به کار می رود. گروه صنعتی سالید با سال ها سابقه در حکاکی و برش لیزری فلزات ، برش آلومینیوم ، برش لیزری آلومینیوم و  همچنین قالب سازی و نمونه سازی سریع ، ساخت قالب پلاستیک ، ساخت قالب های تزریقی است. برای آگاهی از نحوه کار و پذیرش سفارش و همچنین اطلاع از قیمت قالب پلاستیک می توانید با مسئولان در شرکت سالید ، تماس حاصل نمایید.

گروه صنعتی سالید
ارسال در واتساپ