گروه صنعتی سالید

دستگاه حکاکی لیزر co2

در ادامه مقاله های پیشین در مورد صنعت حکاکی لیزری فلزات و دستگاههای مورد استفاده در حکاکی لیزری فلزات ، اکنون در این مقاله دستگاه حکاکی لیزر co۲  که یکی از تجهیزات مورد استفاده در گروه صنعتی سالید است را معرفی می کنیم.

دستگاه حکاکی لیزر co۲

دستگاه حکاکی لیزر co۲ انواع مختلفی دارد و برای مصارف گوناگون استفاده می شود. موارد استفاده از این دستگاهها به توان دستگاه وابسته است دستگاههای توان بالا برای برش و حکاکی لیزری فلزات و دستگاههایی با توان کمتر برای برش غیر فلزات مانند چوب و پلاستیک استفاده می شوند . این دستگاهها نیز مجهز به دستگاههای خنک کننده هستند.

دستگاه حکاکی لیزر co۲ شامل دو بخش لیزر و CNC هستند. در واقع بخش CNC پرتو لیزر را روی قطعه مورد نظر کنترل می کند.

دستگاههای حکاکی لیزر co۲   کاربردهای فراوانی در زمینه های مختلفی اعم از صنایع چوب ، صنایع چرم و پارچه ، صنایع کاغذ ، برش لیزری پلاستیک ، حکاکی پلکسی گلاس ، حکاکی سنگ دارد.

حکاکی بر روی چوب

 

لیزر co2 توان ۳.۲ کیلووات amada در شرکت سالید برای حکاکی لیزری استفاده می شود. برای دیدن نمونه کارهای حکاکی لیزری فلزات و حکاکی غیر فلزات می توانید به سایت این شرکت مراجعه و یا با مسئولان این شرکت تماس حاصل نمایید.

گروه صنعتی سالید متخصص با بهره گیری از تجهزات پیشرفته متخصص در حکاکی لیزری فلزات ، برش لیزری فلزات ، ساخت قالب پلاستیک ، ساخت قالب های تزریق پلاستیک ، ساخت قالب های تزریقی با ارائه نمونه کارهای متعدد و با پذیرش سفارش و ارائه نمونه سازی سریع در خدمت مشتریان عزیز می باشد. علاقه مندان به همکاری با گروه صنعتی سالید می توانند با مراجعه به سایت و یا تماس با مسئولان از قیمت خدمات متنوع این شرکت مطلع شوند و برای سفارش اقدام کنند.

گروه صنعتی سالید
ارسال در واتساپ